sobota 31. januára 2015

this weekend #3


kabát The Whitepepper, taška a boty River Island, okuliare Topshop, náramok Cheap Monday, rúž Charlotte Tilbury /Love Liberty


Kedže v každej fešn blogerke (a v podstate nielen v tých)  sa nachádza 50% rosničky, neodpustím si komentár ani ja.
Včera nás riadne pocukrilo, svet je o niečo sladší. Podvečer sa to už dokonca pohlo aj na cestách a ja som sa pohla z brlohu a zaskackala si po čerstvom sniežiku, kopci sniežiku, hore snehu!
No a ono sa už k tomu aj treba adekvátne obliecť. Mňa začala baviť kombinácia staro-ružovej a čiernej, ktorá veľmi pekne kontrastuje s čiernou, teda v primeranom pomere. A taktiež aj kožušinka.

Ja idem na ďalší čaj a ďalšiu lyžičku medu. A neskôr sa slniť medzi záveje. Zima je krásna.

#julianna

1 komentár:

  1. oo tie ružové okuliare- prosím ku mne
    ináč ja som skôr na baby blue keď už:)
    a čaj si idem sprviť aj ja, lebo mi mrzne ruka

    OdpovedaťOdstrániť