utorok 13. januára 2015

black & purple #1






šaty       COS
mikina  FOX
taška     ASOS
tenisky  NIKE air jordan


Zmizol sneh, zmizli čižmičky a sú späť tenisky.
Čierna plus niečo, to je moje. Keď nie bordová - čo tiež nemá ďaleko od fialovej....
Tentokrát športovejšie,mikina je moja aktuálne naj. Ráno bežím do ľaového auta a plyšové vnútro je to najlepšie čo ma zohrieva. Dobrá kúpa. A celkom dobre mi to ladí s ostatkom šatníka.
Základ dobrého šatníka je si nakúpiť všetko v čiernej, bordovej, fialovej a šedej, potom sa ľahko kombinuje.

Vo štvrtok ma čaká posledná skúška, na jednej strane sa teším, že posledná (uf, už iba štátnice a diplomovka) , no na druhej starne sa trochu obávam a je mi smutno za prednáškami, písaním poznámok....
Dúfam, že ma čaká už niečo nové.

#julianna

2 komentáre:

  1. strašne sa mi páčia tvoje vlasy :)
    držím palce na štátnice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. myslím, že ti nebude smutno:DD ja sa už veľmi teším keď to budem mať všetko za sebou a nebudem ničím viazaná

    inak šaty sú bombové!

    OdpovedaťOdstrániť