štvrtok 12. februára 2015

drahé vs. lacné #1




Kedže nájsť ten správny makeup je naozaj ťažké (och, svetový problém!), podelím s a stým mojim objavom (nastalo vyriešenie najväčšieho svetového problému).

No kozmetike sa venujem minimum, ale keď ma niečo zaujme , tak to stojí za zmienku.
Ako som už veľa krát vravela, moja pleť nie je dokonalá, aj keď! Aj keď v poslednej dobe má veľmi dobré obdobie za
                             a) začalo som byť viac športovo aktívna
                             b) pijem viac vody
                             c) menej stresov
                             d) vymenila som pleťovú kozmetiku (odličovanie, umývanie tváre, pleťová voda, krém, makeup)
Toto všetko mi pomohlo zlepšiť pleť, aj keď podľa mňa ide viac o vnútornú pohodu a ostatné už iba dopomáha. Taktiež je moja pleť veľmi svetlá, mám nejaké jazvičky po akné a citlivejšiu pleť, nie všetko z kozmetiky mi vyhovuje.

Moja pleť nikdy nebola dokonalá, ale nerada používam makeup , ktorý úplne kryje a robí z mojej tváre takú jednofarebnú masku, predsa len tá prirodzenosť mi väčšinou chýbala u makeupov.
Aktuálne používam tieto dva mekaupy.

Avon /Nude/ používam častejšie, na každodenné nosenie - tvár je úplne prirodzená, trošku tekutejšia konzistencia (ako je aj vidieť na druhej foto - vrchný) , veľmi ľahko sa rozotiera a pleť zostane matná a prirodzená. V Avone je to novinka a jeho cena sa pohybuje od 5-10€.
Chanel /20 Clair/ používam už dlhšie a skôr na večer, alebo keď potrebujem aby moja tvár dostala trošku viac vylepšený efekt. Je dosť matný, keď zabudnem naniesť krém rozotiera sa horšie, ale naozaj super kryje a moja tvár je stále prirodzená.  S cenou je to už iné, pohybuje sa od 38-50€.


dúfam, že niekoho inšpiruje môj príspevok...určite skúste vzorky ;)
#julianna

3 komentáre:

  1. žiadny drahší makeup som ešte nemala. Používam už asi 4 roky Loreal- keď tak mením aspoň druhy no. V lete väčšinou len BB krémy.
    Ale keď mi dôjde môj posledný Loreal chcem si kúpiť niečo fajné, kvalitnejšie, takže možno aj Chanel skúsim. A vydrží aspoň?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa vždy snažila používať také viac tekuté, aby sa dobre vstrebávali, nevysušovali a pekne sa prispôsobili. ten chanel nie je úúúplne tekutý, trošku hustejší ale funguje dobre. tento mám od septembra a ešte tam niečo je. stačí naniesť málo, a keď je podklad ( napr. hydratačný krém) rozotiera sa úplne super!
      ja to striedam na také bežné nosenie (obchod, prechádzka a pod.) ten od Avonu , alebo Dermacol so zinkom na problematickejšiu pleť a tento Chanel nosím keď potrebujem aby mi vydržala celú noc/deň pleť dokonalá.
      mne kozmetička odporúčala na moju pleť napr. aj Dior Star, ktorý tiež bol super prirodzený, viac tekutý, ale nevyhovoval mi vôbec odtieň a mala som z neho pocit, že nemám úplne matnú pleť (nie zasa úplne ako mega púdru, ale proste matnejšiu :) )
      určite najskôr skús vzorku, doma odskúšaj, aj viac krát. niekedy mám pocit, že makeup mi aj sadol a potom za pár dni mi začal vytvárať mapky na tvári a podobne. lebo pleť sa aj rôzne prispôsobuje prostrediu a makeup s pleťou.

      Odstrániť
  2. Já teda z levných miluji Lóreal Illuminate, a z dražších Lancome - Teint idole ;).

    OdpovedaťOdstrániť