štvrtok 4. februára 2016

Purple x PumaSuedeClassic




Čo je veľa, to je málo.
Napríklad málo purpurovej, vždy málo tenisiek.
Niektorých vecí musí byť poste veľa.
Vždy som mala svojich klasikov u značiek tenisiek, no a vždy som bola v tom tak trochu staromódna.
Aj v sledovaní rôznych nových modelov, kolekcií, proste v tomto som oldskuler.
Tenisky milujem od nepamäti, čím som staršia, tak viac (sorry heels). No vždy, si zaobstarám nejaký ikonický model a koniec, neriešim všetky možné vychytávky a asi si nikdy neprivstanem, aby som ulovila nejakú limitovanú kolekciu.
Tieto Puma tenisky majú presne to, čo som už dlhšie potrebovala. Totálne mono, jednoduchý úzky model na moju nôžku, brúsená koža (som zvedavá, čo dá ta farba), no a tá mono farba, PURPUROVÁ!!!
Už len čakať na teplé a slnečné dni ( pri farbe a materiály, hlavne bez dažďu).



Okrem iného mám pár tipov ako si pokochať oči, teda ak máte v poslednej dobe infantilnú náladu, plnú trblietok, sladkostí, ružovej, cukrovej vaty a iných blbostičiek (som zvedavá kedy, dostanem z toho cukrovku aj ja)
1. Sugarfina tu môžete navštíviť nádherný candy shop plný chutných a rozkošných sladkostí
2. BanannaBones ďalšie sú nášivky a brošne, v poslednej dobe ma baví si spestrovať obyčajné jednofarebné kabáty, nudné tašky práve brošňami nálepkami a nášivkami.
3. SkinnyDip keď úž sme pri nášivkách, tak Skinny Dip, okrem tašiek a taštičiek (ktoré nájdeš aj na topshope a asose), má v ponuke aj nálepky, ktorými si môžeš skrášliť napríklad tašku atď.  opäť kopec farieb, infantilnosti a trblietok.
4.ThreadHoney Ako milovnica výšiviek a uznávač pracantov s dopichanými prstami (od ihly na vyšívanie) som natrafila na tieto výšivky. Sú chutné farebné... Môžeš si kúpiť, alebo sa proste len inšpirovať.


pekný deň a užívajte
Julianna



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára