nedeľa 18. októbra 2015

#octoBER




Už dávno som nevytvorila žiaden wishlist. No toto, by sa dalo skôr nazvať list nutností.
Som nenáročná a vôbec toho nepotrebujem veľa.


Pravdepodobne ma tak trochu omrzelo to kvantum čiernej, ktoré môj šatník pohlcuje ako Venom.
Vždy som bola presvedčená o dokonalom čiernom kabáte, no teraz moje predstavy o dokonalosti stvárňuje ružová, jen rúžová! Candyyy...! Konkrétne tento je z Topshopu.

A keby chcete vedieť, najlepšia kombinácia je zima, vlnený kabát a dokonalá vôňa, ktorá sa na ňom veľmi dlho drží.
Ja som už tak trochu obžratá presýtená Chloé Love Story (fakovať celé veľké príbehy lásky), už mi príde príliš obyčajná a na každom kroku je cítiť njekou Chloé (aj tu Love, ktorú som tiež dlho milovala a ešte stále sa otočím za ženami, keď ju cítim). Tom Ford je klasik, no a táto vôňa je presne taká aká by mala byť, prenikavá, špecifická, korenistá, no pritom sladká a ja vám to neviem ani opísať, určite sa zastavte ju niekde otestovať. Ja už som napísala list Ježiškovi.

V poslednej dobe sa neriadím nejako extra trendmi, ani si už na tom nezakladám, no Dior a jeho botičky na aktuálnu sezónu sú presno to čo mám rada. Trochu retro, trochu fetiš, farebné a až až...vysoko a ešte vyšie. Kedže boty od Diora si môžem prozatím uchovávať iba vo sne, vyhliadla som si tieto zo Zary.

No a keď som nielen na topánky ale aj na kabelky, konkrétne na malé čierne, túto od Vivienne Westwood mám v hľadáčiku už dlhšiu dobu. Je trochu ako po babičke, glamour a svojská. mám pocit, že tento krát už bude moja!


V podstate som vám neukázala žiadne kľúčove kúsky sezóny, ktoré musíte mať, ale o tom to ani nieje. Je to o tom ako sa cítite, a o tom čo chcete, nie o tom čo musíte mať, pretože inak ste za vodou.
Síce sa v poslednej dobe často v magazínoch, na rôznych weboch objavuje otázka individuálneho štýlu, budovaní si vlastného fashionJA, ale často krát ich väčšina obíde a bezhlavo sledujú trendy, Aký kabát si Kim obliekla, kde ho zohnať, aké tenisky sú najviac zdielané na instagrame, či je ešte vhodné si kúpiť okuliare od Diora, aj keď božstvá na ne už spisujú petície....
Inšpirovať sa je super, bez toho to nefunguje, hlavne nie dnes, keď nás každý deň zahltia tisíce obrazov, niekedy mám skutočne pocit, že už nik nepríde s ničím novým a nedokáže tak veľmi byť individuálny. A možno hej.
Možno je čaro aj v tom, že ja som úplne iná a kúpim si ružový kabát a ty, si úplne iná a vyznieš v tom kabáte opäť osobitne.
Život je na hranie, aj keď častokrát stojíme na hrane.


čoskoro,
Julianna









2 komentáre:

  1. Chcela som okomentovat uz prispevok nizsie..ale akosi som ai to rozmyslela..a teraz musim ! :-D suhlasim s nazorom ktory opisujes..tiez mi uz niektore slecny lezu hore krkom ked vidim rovnake kombinacie a pod....ludia by mali noait co sa im paci..a nie co je in :-D preto uznavam aj ludi ktori maju uplne ini styl.a neboja sa ho ukazat... Aj ty vies niekedy spachat fashion ulet..a ja byvam v rozpolozeni ci sa mi to paci ci nie a vzdy dojdem k tomu ze ano.. Prosim rozprud to tu..ty mas s cim novym prist!!....a k tej zvlastnej atmosfere ktoru citit z poslednych textov, (aj ked neviem co sa odohrava)napisem len..pride nova story..mozno love mozno life...drzim palce :-) ..citatelka co ta sleduje uz nejeden rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vo vsetkom suhlasim. Je pravda, ze niektore trendy ma oslovia, ako napr. vesty, ale viem, ze ich uz zo satnika nevyhodim a budem ich stale nosit, lebo je to moj styl. A to je fajn, ze taky trend obcas prinesie novy objav o sebe samom. Kvoli tomu ale nebudem menit seba a svoj styl kazdeho pol roka. Slecny, co neustale migruju medzi trendmi, su len mozno prilis mlade a nevyhranene, alebo len chcu byt in, kto vie...Ako sa hovori: Sevce, drz se sveho kopyta! :)

    OdpovedaťOdstrániť