štvrtok 4. decembra 2014

topánky #1





potrebujem nové topánky.
v týchto som už nachodila rôzne kroky, stretla som rôzne bytosti, šliapla na nejeden kameň a šmykla sa aspoň raz na ľade.
nie je nad kožené topánky, ktoré nepremoknú a neprefúkne. aj keď ich pár krát prefúkne a aj noha zmočená z mláky je.
mám ich rada a potrebujem rovnaké. čierne so zlatým zipsom.
a inak, nie je to o zvyku?
mala by som sa rozhliadnuť po nových, opustiť tieto staré a naučiť sa veci hádzať do koša. nerada si vytváram putá, lebo sú potom naozaj pevné.
len tieto topánky už nie sú také pevné ako by mali byť.
naozaj každé putá časom ochabnú?
dúfam, že nie.
zahodiť také topánky, to si želá veľké grády odvahy. ono si aj vravím, nájdu sa nové, ale už nebudú také ako tie staré, také fajn nosené a zničené, aj Kata mi povedala, aby som ich zahodila.
vraj si mám kúpiť nové, veď všade sú čierne kožené topánky na nízkom opätku, ale ani jeden pár nie je taký ako tento. už to vidím, ako si nevyberiem žiadne.
radšej žiadne ak nebudú také ako mám v hlave.
ďalšia vec je tá, že ja si ich neviem ani predstaviť, len nech sa dobre nosia.

btw. nevideli ste niekde takéto topánky? ale viete ja nechcem tieto isté nové, ja chcem aby tie staré boli stále OK.



pekný večer a neberte všetko tak vážne, dokonca ani topánky

julianna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára