nedeľa 14. decembra 2014

no nekúp to #1





Pár týždňov späť som ľutovala nekúpu wangovicovej športovej podprsenky. Nehovorím, nevadilo by mi ju mať v šatníku, ale .... !
Ale včera som si priniesla také mini materialistické potešeníčko zo zimného #urbanmarket / ktoré bol inak na vynikajúcu a hore ruky pre všetkých čo sa postarali o super atmosféru, ktorá prevládala/.
Včera som tam našťastie spoznala skvelú značku DIVARUSH, ktorá ma dostala najskôr svojimi mikinami, potom spodným prádelkom a doma keď som si prečítala o značke tak aj jej opisom aha >

"Divarush ma skutočnú dušu bojovníka, ktorá nesmeruje na jasne určený cieľ.
Divarush sa vezie. Divarush sa nechá unášať.
 Divarush nebola vytvorená niekym, bola objavená. Vypočuli sme si jej príbeh. Snažili sme sa pochopiť boj ktorý zvádzala so svojou myslou... A keď sme uspeli, začali sme z jej života robiť umenie. A toto je len počiatok. Plytkým sa môže zdať plytká, no nemôžeš jej načúvať povrchne, lebo diabol sa skrýva v detailoch. Takže počúvaj...
 Žije rýchlo, divoko a nemá miesto ani čas na stereotyp. So všetkými tymi bohmi a monštrami je pre ňu každý deň dňom víťaztiev a prehier. Žiadne zákony, len jej vlastné morálne princípy. Spravila si život pre seba. Tam si to všetko prežíva. A cíti, ó a ako veľmi cíti... Je bláznivá, no je viac než len to, je slobodná.
Môžeš ju vidieť sebavedomo pozerať do očí autorít s horiacimi túžbami a úškrnom nad pózou a predsa uvolnenú hrať videohry v tmavom raji darebáka na ojazdenej sedačke so stiahnutými žalúziami. Takto bola vychovaná, nepreleje slzu, stúpa zas a znova, opráši kolená, kým jazvy a výsmech jej vzbudili smiech a nezranitelnosť. 
 Snažíme sa ju robiť horúcu aj studenú. A pracujeme na tom. Bojujeme za to. Hádame sa na tom. A myslíme to vážne. S dôrazom na detaily ťa chceme zobrať na výlet do jej záhadného sveta. Tam sa môžeš poponáhlať a ukryť so všetkými svojimi tajomstvami."


S týmto opisom som sa úplne stotožnila.
Je to síce športovejšia záležitosť, ale tak nie je nad športovú eleganciu, YEAH! 
Páči sa mi prelínanie materiálu a prvkov, kvalitné spracovanie a farebná kombinácia , ktorá je u mňa dosť nezvyčajná. A neskutočne dobre sa mi pozerá na ten štítok madeinslovakia. 
Takže ak chceš choď omrknúť ich web seem , mňa to celkom dostalo. 

A boli ste na zimnom urbanmarkete? Odniesli ste niečo? 


prajem pekný týždeň
#julianna


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára