utorok 15. augusta 2017

WTF?! Po viac než roku....

























Samotný názov príspevku hovorí veľa, alebo aj nič.
Ale keďže mám potrebu k tomu povedať aj niečo viac, ako len watdfak, tak hovorím....

Čo so mňou bolo?
Pred viac než rokom bol posledný príspevok. V tom období som dala výpoveď v práci, výpoveď kamarátkam v byte a odišla späť domov z Prahy.
Prečo?
Hlavne z toho dôvodu, že ani jedna z vecí ma nenapĺňala.
Nenapĺňalo ma robiť s "handrami", prežívať dni...

Mám rada módu, a keďže som prestriedala prácu vo viac ako v troch módnych reťazcoch môj uhoľ pohľadu na módu, oblečenie, no hlavne na trendy vo fastfashion sa zmenil. Nechcela som to nenávidieť, no tým, že som chodila už iba zásadne v jeansoch a v tričku sa zo mňa stával znechutený zoombie.
(ani neviete koľko tričiek mi prešlo rukou za 365dní!)

Začala som si uvedomovať, že naozaj nepotrebujeme k životu tisíc handier a prišlo mi viac ako zbytočné blogovať o trendoch a podporovať motto konzumu a fastfashion "kupuj, kupuj, kupuj veľa, lebo je to treba!"

Našla som si novú prácu, ktorá ma baví, napĺňa a prináša do každého dňa radosť a novú skúsenosť. A začala som opäť študovať (ledvaj som ukončila to magisterské, tak prečo si nespraviť ešte ďalšie :D )

Po celom tom roku ťahaniu ma späť k blogu, som uvažovala ako to spraviť, ako nevytvoriť u čítateľov efekt "toto si musíš kúpiť lebo proste je to nejaký must-have", ale ukázať, že veci sa dajú robiť aj inak. 
Nebudem nikomu vnucovať názor, že zásadne nemáte kupovať v reťazcoch a že je to fakt zlé!, to by som bola pokrytecká! 

...Ale nad každou vecou ktorú kupujem rozmýšľam. Je mi naozaj treba to a to? Naozaj potrebujem na leto desiatky šiat? Veď v našich končinách trvá leto štvrtinu roka a naozaj nemusím nosiť každý deň nový outfit. 
Pravé čaro sa skrýva v niečom inom a nie v novom looku každý deň.


 
V skutočnosti nepotrebujeme každý deň nový kúsok oblečenia, jediné čo potrebujeme, je byť sám sebou. Štýlovú z Vás nespraví tričko, ktoré má na sebe tisíc ľudí, ale Vaše osobne čaro. 

1 komentár: