piatok 7. augusta 2015

tip #1 : LindexJeseň15







Aj napriek tomu, že teplota vonku siaha niečo nad 30°, neváham sa zamýšlať nad tým, čo bude na jeseň.
Moju pozornosť si kradnú deky, poháre a stolíky. No kradne si ich aj dokonalé zladenie s mojim šatníkom. Nie je nad to, mať nohavice zladené s kobercom a s topánkami!
Síce sa už dlhšie pohrávam iba s čiernou, bielou a šedou, teplejšie odtiene si ma celkom získali. Prajem si teplé babie leto, takže rada sa budem zahrievať pončom v škoricovej, horčicovej a hnedej.
Ďalšia vec, čo ma baví, je mix farieb a  vzorov, čo tam potom po chladnom monochróme, treba ladiť s celým mestom a neladiť s ničím.

Cez leto som si obľúbila culottes, a aj na jeseň mám v pláne pokračovať neklasickými strihmi spodných odevov. Áčkove sukne, zvoncové nohavice, balónové nohavice, kombinácie nohavíc so sukňami.....


Celý lookbook Lindex nájdete na >>>>>>>>>>.



1 komentár: