piatok 18. augusta 2017

letné maľovátka.





V lete makeup moc neriešim, teda už skoro nikdy.
Hneď, na začiatku leta, počas dvolenky som sa nelíčila vôbec - teplo, voda, slnko, soľ... Prišlo mi to úplne zbytočné. Prednosť som dávala dostatočnej hydratácií a všetkým tým prírodným vitamínom (a cikaniciam v mori), ktoré na mňa striehli v podobe slanej vody a slnka. 
Od vtedy, čo sme sa vrátili už ubehol nejeden deň, a ja stále nesiaham po malovátkach vo veľkom.
Občasne použijem ceruzku na obočie - pre zvýraznenie, rúžu na pery - rovnako iba pre zvýraznenie. Na tvár použijem krém, prípadne bbkrém a transparentný zmatňujúci púder.

Snažím sa pleť vôbec nezaťažovať a za ďalšie, nie je nič horšie ako keď sa potíte, utriete si tvár vreckovkou a zotriete tak polovicu tváre. Na čo je to dobré?
Áno, máme aj vodeodolný makeup, ale skutočne to potrebujeme?


 Púder používam transparentný a zmatňujúci. Transparentný hlavne z toho dôvodu, aby som zbytočne nemala na sebe "ďalšiu farbu".
A rúž v prirodzenej farbe pier, aby zvýraznil kontury pier.

Áno, mám úchylku na to, aby všetko ladilo, aj s toaletným stolíkom (a aj s toaletnou kefou, čo ste už raz na instagrame môhli vidieť) !





 prajem pekný víkend (a hlavne slnečný!)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára