streda 9. marca 2016

Tak klasicky, neklasicky.



Ide jar, všetko bude kvitnúť, bude farebné, počasie bude trhnuté, tak prečo nevniesť trochu trhnutosti aj do klasických must-have.
Niekedy to nemusí byť o prehnanom kombinovaní lodičiek s kabelkou, ani o tom, že k puzdrovej sukni treba nutne vysoké opätky, ani o dodržiavaní "módnych pravidiel".



Leopard je medzi zvieracími vzormi úplný pán, chceš či nechceš. Aj keď má veľa ľudí voči nemu znechutenie, ja ho beriem stále. No podstatné je,ako. Najlepšie na obrovskej ploche!
Puzdrová sukňa je základ šatníka. Úprimne, pri mojej výške sa v nej tak trochu strácam a vyzerám v nej ako v maxi sukni, ale veď prečo nie!
V spojitosti s obyčajným bielym trikom, ktoré nesie meno blond kočky, ktorá nám otvorila diaľnicu mi nepríde vôbec ako zlý nápad.
O malej čiernej kabelke nemusí byť ani reč, je to základ, ako spomínaná puzdrová sukňa, alebo aj malé čierne šaty.
No a ružové tenisky, to je také moje. Síce už jedny ružové v tomto modely mám, ale predsa len nejaký ten malý farebný rozdiel tam je.
  

Nemôžem sa dočkať prvých teplých dní, kedy nebudem váhať nad sukňou a uprednostním farby, pred teplým čiernym rolákom.


sukňa je Mohito, kabelka Topshop, triko Zara a tenisky Vans


dúfam, čoskoro
Julianna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára