nedeľa 7. júna 2015

summer//night








Teplý letný večer a ja popíjam pivo s tequilou a cítim sa ako v Riu.
Môj svet ovládli farby, miešam výšivku s neónovými teniskami, miešam tyrkysovú na nechtoch, miešam alkohol medzi sebou, ale je to fajn.

Keď chceš celú noc pretancovať na Candelu  potrebuješ šaty, najlepšie ľahké, jednoduché a do horúcich nocí. Ďalej potrebuješ tenisky, lebo pravdepodobne budeš poloopitá bežať za tvojim drahým a kričať mu, ako veľmi ho miluješ, v lepšom prípade budeš chodiť bosá po piesku (alebo po "kočičích" hlavách na námestí). A keď stratíš slová, treba to povedať kabelku.


šaty Thakoon, tenisky Nike AirMax, kabelka River Island, nahrdelník Etro, pordpsenka L´agent by Agent Provocateur




prajem krásny začiatok týždňa
rada by som sa ozvala častejšie, no nemám žiadne skutočné ospravedlnenie, jedine ak by stačilo zvaliť vinu na prácu

#julianna

1 komentár:

  1. Také topánočky som si kúpila tiež a vďaka http://www.kuponyzdarma.sk/ som ešte pekne ušetrila. Poprosím viac takých článkov, len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť