sobota 25. apríla 2015

set me free






blúzkošaty secondhand
nohavice Zara
taška Asos
tensiky Vans 



Čím viac sa blíži dátum štátnic, tým viac som nervózna. Teda, ja nie som nervózna, a z toho som nervózna. A ak ste ešte stále nepochopili, čo tým chcem povedať, tak to má byť niečo takéto.
Za necelé tri týždne ma čaká obhajoba diplomovej práce a štátnice. No stále si užívam slnko, voľnomyšlienkárstvo, čítam kopec kníh, nakupujem ešte väčšiu hŕbu kníh,  na terase za domom sa mi nebezpečnou rýchlosťou zbierajú staré obrazy, poličky, lampy a dve jedálenské stoličky. A z toho som tiež celkom nervózna. Čo bude so mnou za dva mesiace?
Mám kopec plánov, kopec nápadov, preháňame sa všetkými uličkami, už vieme názvy všetkých ulíc toho mesta a vizualizujeme výhľady z každého okna.
No čo je horšie, čím ďalej uvažujem nad tým, čo skutočne bude so mnou za dva mesiace, začínam prichádzať na to, že sa nechcem dať spútať (aj keď pravdepodobne budem musieť nájsť kompromis) a začínajú ma vábiť rôzne krajiny. A miesto toho, ako som si rok späť vravela, že za diplomovku sa odmením vysnenou kabelkou, moja hlava zvažuje nad okruhom Peru-Kolumbia-Venezuela a India-Nepál-Buthan.
No zatiaľ vonku slnko a mňa čaká ešte 16 otázok , ktoré sa musím naučiť.
Tak držte palce a pre peknejšiu sobotu si pustite napríklad toto ♫♫♫♫set me free.


#julianna 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára