streda 25. februára 2015

jar u VANS v PopUp












Kto ma sleduje vie o mojej láske k topánkam. Niekedy to bola iba láska k teniskám, potom s ak tomu bezohľadne pridali aj iné. Teraz som opäť skôr na teniskovej vlne, a vôbec mi to nevadí.
Pri minulo-týždňovej návšteve Prahy sa mi podarilo skĺbiť aj návštevu u Vans , čo ma veľmi teší, že práve Vans.
Túto značku sledujem už dlhšie a moje prvé Vansy boli čierne s modrými hviezdičkami, bohužiaľ tie už rozniesol prach, kopce, mesto a festivaly na kopytách a užívajú si niekoľko rokov teniskové nebíčko.
Takže, minulý týždeň som navštívila Vans v PopUpStudiu, kde som sa konečne stretla aj so Sindy , BeccouMajou.
Omrkli sme boty, ktoré si pre nás na jar pripravili. Mne sa osobne najviac páčili batikované  sk8 hi - ktoré tomu dodávali trošku obnosený efekt. Sk8 hi tiež v  croco prevedení.
Okrem toho, že stále nájdeme kusy pre tensikových klasikov ako som ja (väčšinou u značky , hľadám ten čitateľný podpis), má Vans pre milovníkov trendov prichystanú aj radu LXVI, ktorá je nielen posunutá vizuálne k trendovejším kusom v obuvi, ale má aj využité skvelé spracovanie materiálov, že o botičke na nohe nebudete ani vedieť.
K týmto použitým materiálom určite stojí za zmienku aj klasický model Authentic Lite, ktorý má podľa mňa tak dva gramy a to prepojenie klasického modelu s perfektným zhotovením je úplne ideálny na každodenné nosenie.

V konečnom závere si nájde každý to svoje, či už si romantická duša a túžiš po kvetinových vzoroch, croco, marble pre milovníkov trendov, minimalista.... určite si nájdeš, tak bež omrknúť nové boty na jar ;)


#julianna

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára