pondelok 21. marca 2016

stripes & M





svetrík Mohito, kabát Zara, nohavice H&M, tenisky Vans, kabelka vintage Guy Laroche



Ahoj.
Nie až tak po dlhej dobe, no po dlhej s outfitom. Á ďakujem pevnej vôle môjho priateľa, že ma k tomu tak trochu vyhecoval.

Konečne som mala voľný deň a predpoveď počasia bola viac než sľubná, slniečko a 12stupňov. No realita bola iná. Zima a veterno...
To čo mám na sebe, je taká súhra toho, čo mám najradšej. Čierna a biela, prúžky, striktný kabát a tenisky.
Konečne tieto TENISKY!!! Model sk8hi mám už v ružovej, a sú to najlepšie a najkrajšie (najviac nosené) tenisky aké doma mám a dlho som zvažovala kúpu aj týchto. Pár krát pri kúpe som to obrátila na iné, no v konečnom dôsledku sú konečne moje. V týchto teniskách mám tak trochu vždy pocit, že mám opäť 15, a nie o desať rokov viac.
Ďalšia vec ktorú som si v poslednej dobe zamilovala sú odznaky, nášivky, nažehlovačky, všade a na všetkom.
Svetrík s nášivkami mám z Mohita. Tento obchod mi celkom sadol do nôty. Aj keď nerada prispôsobujem svoj šatník aktuálnym trendom (ani by sme nemali), raz za čas sa mi niečo zapáči, čo sa hodí aj mne, aj môjmu štýlu, aj mi zasadne do šatníka. Tak ako aj tento svetrík.
Ak sa vám tento trend páči, určite tam zbehnite, od kabelky až po bundy s nášivkami.
A okrem toho tam majú kolekcie, ktoré sú naozaj rôznorodé, elegantná cica, aj infantilné dievčatko z Pomády. Taký holčičí obchodík.


prajem pekný deň a ešte krajší začiatok týždňa
Julianna






1 komentár: